Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Podanie gracza "DzieckoBurzy"
#1
NickBig GrinzieckoBurzy
Wiek:15
KLASATongueostać będę robił na Paladyna.
LVL:23,gram od 09 czyli od wczoraj.
Suba(jeżeli nie ma to jaka w planach):Tyrant/Glad,WC i może BD
sprzęt:Nic,co można uznać za fajne (no grady)
używany TS?: TAK
Komputer:Karta graficzna 6600GT,Procesor AMD athlon 1.8 GHZ,2 GB ram,Win 7,Łącze 4 mbit,na interlude jestem w stanie z 3 konta lub 4 ogarnąć bez problemu,przynajmniej tak było kiedyś na XP
Poprzednie klany:Obecnie jestem w akademii clanu Invaders
Czemu my?:Szukam jakiegoś Polskiego Clanu,a że trafiłem na was pierwszych to pomyślałem,czemu nie?

Coś od siebie : w L2 gram od 6 lat (miałem 9 lat gdy zaczynałem),C4 jeszcze pamiętam,grałem na epi,abyss,frintezza i był jeszcze jeden.Głos mam po mutacji,jestem ogarnięty,czasem trochę rozgadany ale w moim wieku to normalne.Pomyślałem że już złoże wstępne podanie,a gdy już dobije level i nie będzie problemów z rzeczami powyżej czyli z wiekiem itd.To myślę że odezwę się ponownie.
Odpowiedz
#2
wiek -
postać -

jakbyś miał z 70 lvl to jeszcze bym się zastanawiał... tymczasem na nie
Odpowiedz
#3

@edit
Co do wieku,to zawsze uwielbiałem to,znaczy że zawsze brakowało mi tam dwóch czy jednego roku żeby przyjąć mnie do clanu,ja uważam że ludzi powinno się oceniać po sposobie zachowania,rozmowy na ts 3.Bo znam moich kolegów 14,15 latków i wiem jak oni się zachowują,a znam również gościa który ma 12 a jest ogarnięty jak dorosły.

70 lvl to trochę dużo,ale myślę że w miesiąc się wyrobie.
Odpowiedz
#4
Na nie za wiek
12 ogarnięty jak dorosły mhm
Odpowiedz
#5
zresztą nie ma sensu obecnie prowadzić dyskusji za czy przeciw,dobije level to się odezwę Wink
Odpowiedz
#6
jezus ty w wieku 12 lat to jeszcze psy ganiales, teraz dorosles i dopiero sie chlopcami zajmujesz

co do podania, nie ma sensu aktualizowac pozniej nawet bo tutaj decyzja juz zapadla
zostan u tych invadersow
Odpowiedz
#7