Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Podanie
#1
Cześć, nazywam się Piotrek i gram w L2 od wielu lat(zresztą i tak teraz w L2 grają w większości weterani). Mieszkam i pracuje w Gdańsku. W wolnej chwili zajmuje się różnego rodzaju sportem i różnymi innymi rzeczamiSmile Jakiś czas temu chciałem znów zagrać w L2 i bezskutecznie szukam aktywnego serwera. Wygląda na to, że serwer, który teraz powstanie będzie aktywny i pełny Polaków. Zależy mi na grze w zgranej ekipie. Więcej o mnie możecie się dowiedzieć już w czasie gry.


Nick: Avenage , 

Wiek: 25

KLASA: Tyrant/ Hawkeye/ BD (najchętniej zagrałbym tyrantem lub he ale dopasuję się do klanu)

Czas gry:Godziny aktywności są różne ale przeważnie wieczorne. W weekendy od rana do wieczora! W tygodniu średni czas gry to ok 3h. Kilka lat temu jak grałem to był to no life ale w związku z ciągle dochodzącymi obowiązkami czasu jest mniej.

Suba: Jeśli grałbym tyrantem to zrobiłbym na subę bd lub wc(dopasuję sie do decyzji i potrzeb klanu)

używany TS?: Zawsze jak gram to jestem na TSie. Jeśli nie mogę mówić to przynajmniej jestem na odsłuchu.

Komputer:Na siege daje rade!

Poprzednie klany: Grałem na wielu serwerach i klan, z którym na większości z nich grałem to Wolfpack II. Czas spędzony w tym klanie był bardzo aktywny i przyjemny. W innych klanach były krótkie epizody spowodowane szybkim upadaniem serwerów oraz nie do końca zgranym klanem.

Czemu my?: Zauważyłem, że rekrutujecie przez forum co jest dla mnie od zawsze najlepszą metodą pozwalającą wypełnić klan odpowiednimi osobami. Przyjmowanie klanowiczów poprzez pisanie w grze prowadzi do tego, że ekipa taka prowadzi później samowolke. Dodatkowo chciałbym znów zagrać w zespole, z którym będzie można ciekawie spędzić czas.

Od siebie oferuję dobre towarzystwo jeśli wpadnę w Wasz gust oraz pomoc dla każdego klanowicza w różnych sprawach związanych z L2.

Pozdro!
#2
podanie na + tylko z klas zostaje Ci bd jeśli nie znajdziesz cp
#3